Analitycs Dashboard

Dlaczego SEO musi kosztować?

Zrozum, dlaczego wartość prawdziwej optymalizacji nie jest nigdy darmowa. Dowiedz się więcej

Zdobywanie coraz wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania, to podstawowy efekt jakie mogą nam zapewnić usługi SEO. Większa widoczność oznacza więcej wejść a co za tym idzie – więcej zysków. Czy warto korzystać z usług pozycjonowania? Tego dowiecie się w dzisiejszym artykule.

Dlaczego warto pozycjonować strony? Faktycznie korzyści

Z wyszukiwarki Google codziennie korzystają miliardy ludzi, którzy poszukują informacji, usług czy interesujących ich produktów. To daje ogromne pole do popisu dla różnych stron internetowych, które walczą między sobą o wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania i tym samym o klienta.

Osiągnięcie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania oraz stałe zwiększanie widoczności wiąże się z nawiązaniem współpracy z agencją SEO, która zajmie się audytem strony, jej optymalizacją, linkowaniem oraz stałym poszukiwaniem nowych możliwości do zwiększenia jej widoczności oraz ruchu organicznego w jej obrębie.

Wielu przedsiębiorców odstrasza brak błyskawicznych efektów kampanii SEO. Rozpoczynając taką współpracę trzeba być świadomym, że zazwyczaj na efekty trzeba będzie poczekać. Wiele zależne jest od zaplanowanego budżetu oraz konkurencyjności fraz.

Szybkie efekty można osiągnąć poprzez zaplanowanie kampanii Google Ads czy reklamy na Facebooku, jednak wiąże się to z dużym kosztem ponoszonym za każde kliknięcie.

Czy możliwe jest tanie pozycjonowanie?

Wśród osób nieświadomych tajników branży SEO panuje przekonanie, że niemal każdą stronę można wypozycjonować w bardzo niskim budżecie lub nawet bezpłatnie, podejmując jedynie własne działania.

Niski koszt kampanii SEO można osiągnąć jedynie dzięki:

  • Bardzo niskiej konkurencyjności fraz kluczowych;
  • Niskiemu budżetowi a tym samym niewielkim oczekiwaniom wobec wyników kampanii;

Najprościej zrozumieć ten przypadek na prostym przykładzie. Znacznie łatwiej wypozycjonować frazę „mechanik mielno” niż „mechanik warszawa”, głównie z powodu znacznie większej konkurencji w obrębie naszej stolicy. Większość świadomych przedsiębiorców podejmuje działania SEO, więc należy się również spodziewać, że będzie trzeba ustalić odpowiednio wysoki budżet aby zaistnieć w wynikach wyszukiwania na poszczególne frazy.

Usługi SEO wysokiej jakości wymagają zainwestowania w odpowiednie narzędzia, zatrudnienia specjalistów SEO, pozyskania linków, stworzenia odpowiednich treści na stronę oraz optymalizacji strony internetowej. Wszystkie te działania pochłaniają spore kwoty, które muszą zostać ujęte w finalnym koszcie abonamentu na pozycjonowanie.

Między mity można więc włożyć skuteczne kampanie SEO za 200 zł, które absolutnie nie mają racji bytu i są tylko jednym ze sposobów na przyciągnięcie klienta i podpisanie z nim niekorzystnej dla niego umowy.  Stanowczo odradzamy podpisywanie tego rodzaju umów, gdyż kończy się to wyłącznie stratą pieniędzy oraz równie cennego czasu, który można by było poświęcić na konsultację z profesjonalna firmą oferującą usługi SEO.

Faktycznej wyceny kampanii SEO może dokonać specjalista, który po analizie konkurencji dokona wyliczenia budżetu mogącego przynieść miarodajne korzyści w postaci zwiększonej widoczności w wynikach wyszukiwania oraz tym samym zwiększyć ruch organiczny na stronie.

Źródło: https://samoseo.pl/uslugi/

Custom Sidebar

You can set categories/tags/taxonomies to use the global sidebar, a specific existing sidebar or create a brand new one.