Monitoring hejtu w Internecie

monitoring hejtu i trolli internetowych
Twój wizerunek w sieci jest niezwykle istotny. To tam bowiem najszybciej rozchodzą się informacje, które mogą nam pomóc lub zaszkodzić, zwłaszcza gdy są fałszywe. Niszczenie wizerunki i opinii to niestety częsta praktyka stanowiąca o nieuczciwej konkurencji. Tak zwane hejtowanie to coś, czym para się wiele osób.

Chcąc uchronić Państwa przed zagrożeniami związanymi z tym procederem, oferuję monitoring for dyskusyjnych i poszczególnych stron www, na których mogą znaleźć się fałszywe opinie na temat prowadzonej przez Państwa działalności.

Zajmuję się również analizowaniem wyników wyszukiwań w najpopularniejszych wyszukiwarkach (m.in. Google i Bing) na frazy z nazwą państwa firmy czy też imienia i nazwiska.

Wykorzystuję w tym celu profesjonalne narzędzia, takie jak chociażby Brand24. W razie wykrycia wszelkich nieprawidłowości, mogę rozpocząć również proces mający na celu kasowanie ich z wyszukiwarek – możliwość ta wynika z prawa do zapomnienia w Internecie.Warto też zapoznać się z pojęciem depozycjonowania wyników orgranicznych. I skorzystać z usług firm, które je oferują.

Hejt – niszczenie wizerunku osób

Definicja hejtu jest prosta – jest to publikacja obraźliwych i nieprawdziwych informacji na temat danej osoby lub podmiotu, które mogą wpłynąć na wizerunek i postrzeganie w sieci.

Wiele osób i firm nie wie, jak walczyć z hejtem, dlatego pozostawia ten problem bez odpowiedzi. Jest to jednak działanie błędne, zwłaszcza że istnieją sposoby, aby z tym walczyć. Wspomnieć można chociażby o możliwości wysłania żądania do Google usunięcia poszczególnych wyników wyszukiwania, które są skojarzone z nami i są dla nas obraźliwe.

To samo tyczy się właścicieli stron internetowych, na których podobne informacje są publikowane. W ramach realizacji swoich usług wyjaśnię, jakie są metody wygaszania, a także co robić w przypadku hejtu naszej osoby bądź firmy. Wskażę również sposoby na to, jak walczyć i zbierać dowody przeciwko hejtowi.

Swoje usługi kieruję nie tylko do firm, ale również do Klientów indywidualnych, którzy padli ofiarą hejtu, stalkingu, grożenia czy wyzysku.

Dlaczego warto monitorować w Internecie opinie na temat swojej firmy i nazwiska?

Zdać należy sobie sprawę z faktu, że Internet odwiedzany jest przez ogromną rzeszę ludzi, którzy nas nie znają i którzy mogą uwierzyć we wszelkie nieprawdziwe informacje na temat naszej firmy. To zaś prowadzić może do straty klientów i pieniędzy, a także do pogorszenia wizerunku.

Jeżeli chodzi o osoby prywatne, hejt zagraża nam między innymi w trakcie szukania pracy. Pracodawcy bardzo często wyszukują w Internecie informacji na temat swoich potencjalnych pracowników. Wszelkie niepochlebne opinie na nasz temat mogą więc wpłynąć na ostateczną ocenę. Wszystko to sprawia, że zapobieganie hejtowi i fałszywym oskarżeniom w Internecie jest konieczne.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...