Skutecznie pozycjonowałem ponad 200 serwisów www, kto następny?

 w Pozycjonowanie,

Tak! Mimo że tytuł wpisu jest dość „clickbajtowy” to jest on w pełni zgodny z prawdą, jako Specjalista SEO pozycjonowałem strony internetowe, dla ponad 200 klientów z całej Polski – serwisy dużych sklepów czy hurtowni oraz brandów znanych w całej Polsce.

Zastanówmy się – szukasz oferty pozycjonowania, widzisz setki stron firm i korporacji – pytanie brzmi jak wybierzesz odpowiednią firmę, gdy kompletnie się na tym nie znasz? Jak zaufać odpowiednim ludziom, którzy profesjonalnie będą pozycjonować twój sklep czy mały, lokalny biznes? Czy aby na pewno duża firma, mająca setki klientów poradzi sobie z twoją stroną?

Czy będziesz kolejnym klientem, który oczekuje a nie dostaje tego czego chce? Moja unikatowa oferta jest niespotykana w dużych firmach – zajmuje się bezpośrednio wszystkim od początkowego raportu na temat kondycji twojej strony w wyszukiwarkach organicznych do jej optymalizacji, rozbudowy i zdobywania zaufania – nie tylko twojego ale również twojej strony www w oczach wyszukiwarki.

Pozycjonowanie a pieniądze

Dokładnie tak, chcesz pozycjonować serwis bądź sklep by zarabiać, i sprzedawać więcej swoich usług czy produktów, dlatego warto zastanowić się nad wyborem odpowiedniej osoby do tego zadania. Pamiętaj – to twój budżet, twoje pieniądze, i twoja inwestycja – wybór na początkowym etapie nie odpowiedniej firmy czy zaufanie nieodpowiedniej osobie spowoduję że możesz stracić wiele pieniędzy, nerwów czy uwikłać się w długoletnie, karne umowy.. i zrazić się do marketingu internetowego, którego jednym z wyników są wyniki organiczne (bezpłatne) w wyszukiwarkach.

Dobrze, ale czemu mam zaufać akurat tobie?

Cóż, nie znamy się więc na pewno masz obiekcje – ale postaram się to wytłumaczyć (pytanie brzmi czy w to uwierzysz!): świadczę usługi pod swoim imieniem i nazwiskiem i odpowiadam „brandem” za swoją pracę – wiesz dokładnie kto odpowiada za twoją stronę. Dodatkowo każdą ofertę piszę specjalnie na twój biznes, tym samym jest ona skrojona na miarę. Posiadam ponad 5 letnie doświadczenie i pracując w firmach SEO pozycjonowałem ponad 200 stron internetowych.

Aktualnie pracuje w międzynarodowej firmie i walczę o pozycje z największą konkurencją na rynku zagranicznym (szczególnie: amerykańskim i w angielskojęzycznym świecie wyszukiwarki Google i innych). Mało, który specjalista SEO może pochwalić się wynikami na bardzo konkurencyjne, zagraniczne frazy kluczowe, które mogą przynieść spory ruch na stronę www i poprawić jej konwersje.

Okej, a ile to kosztuje – i dlaczego tak drogo?

No własnie! Często słyszę od klientów – dlaczego cena pozycjonowania jest taka, gdy inni potrafią to zrobić taniej? Dobre i skuteczne pozycjonowanie kosztuje, szczególnie gdy chodzi o nowe strony czy też frazy kluczowe o dużej konkurencji – czy naprawdę myślisz że ktoś Cie wy pozycjonuje na frazy typu „kredyt” i „pożyczka” płacąc mu 300 czy 500 zł? 

Wielu klientów myśli że specjaliści SEO posiadają magiczne przyciski, które niskim kosztem robią wyniki – dawno temu, gdy algorytm wyszukiwarki Google nie był doskonały (szczególnie w języku Polskim) to udawało się zrobić wyniki najniższym, możliwym kosztem – dlatego wielu specjalistów SEO („pozycjonerów”) sprzedawało swoje usługi jako „pozycjonowanie za efekt” czyli płaciłeś dopiero wtedy, gdy twoja witryna została wypozycjonowana na daną frazę kluczową.

Taki model rozliczeń i niski budżet prowadzi do nadużyć – nikt nie zainwestuje w twoją stronę pieniędzy nie mając pewności że osiągnie wynik – tym samym w takim modelu rozliczeń robi się to najniższym kosztem z łamaniem zasad wyszukiwarki – masz dobrze pozycjonowaną stronę firmy o dużym autorytecie? W nieodpowiednich rękach taki biznes może szybko się skurczyć – poza tym.. konkurencja nie śpi – jeżeli ty się nie pozycjonujesz swojego biznesu, to robią to inni – przejmując ruch z wyszukiwarki a tym samym.. twoich potencjalnych klientów!


 


Dobry specjalista SEO potrafi efektywnie wykorzystać przysługujący mu budżet – tym samym niższym kosztem, dzięki wiedzy, uzyskuje odpowiednie wyniki co powoduję że budżet marketingowy klienta nie jest marnotrawiony.

Wszyscy chcą sprzedawać swoje usługi w internecie – sukces odnoszą Ci którzy wiedzą jakim specjalistom mogą zaufać

Pozycjonowanie to ciężka i żmudna praca!

Dokładnie tak – dlatego ja mimo że pracuje na etacie, nie pozycjonuje, każdego klienta, który chce ze mną podpisać umowę- po prostu nie mam na to czasu! By wykonać jak najskuteczniejsze pozycjonowanie – potrzeba dużego zaangażowania, analizy i myślenia by nie ominąć czegoś, co może przynieść realny zysk dla ciebie. Dlatego mam określony limit klientów, zresztą chciałbyś by twój specjalista SEO pozycjonował 50 klientów? Jeżeli tydzień pracy ma 40 godzin – to jest to mniej niż godzina na klienta!

Dobrze.. a teraz pokaże Ci swoje wyniki

Proszę, wykresy widoczności z narzędzia ahrefs.com, przedstawiają historie pozycjonowań klientów, z którymi pracowałem:

 

Wykresy powyższe to widoczność wyników pozycjonowania stron internetowych między innymi z następujących branż:

  • adwokatów,
  • dentystów, 
  • kosmetyczki,
  • radców prawnych
  • wszelakie hurtownie,
  • kredyty i pożyczki bez biku,
  • sklepy internetowe (elektroniczne, odzieżowe, i inne),
  • agencje reklamowe
  • firmy technologiczne i programistyczne,
  • parki maszynowe

Jeżeli chcesz mi zlecić pozycjonowanie – zapraszam do formularza kontaktowego!