Skuteczne pozycjonowanie - Specjalista SEO

Kto dołączy do klubu 200+ stron, które skutecznie pozycjonowałem?

Czy jesteś gotów na zmiany, które przyniosą twojemu serwisowi realne korzyści?

Ostatnio zaktualizowany:

Mimo że tytuł tego artykułu może wydawać się skonstruowany tak, aby przyciągnąć uwagę (nazywane to jest często „clickbaitem”), gwarantuję, że jest on w pełni zgodny z rzeczywistością. Jako doświadczony specjalista w dziedzinie optymalizacji wyszukiwarek internetowych (SEO), miałem przyjemność pozycjonować strony internetowe dla ponad dwustu klientów z różnych regionów Polski. Wśród nich znajdują się serwisy należące do dużych sklepów, hurtowni, a także znanych i cenionych marek.

Jak dokonać wyboru odpowiedniej firmy specjalizującej się w pozycjonowaniu stron internetowych?

Jeżeli nie jesteś osobą specjalizującą się w dziedzinie SEO, znalezienie odpowiedniej firmy, która zajmie się pozycjonowaniem twojej strony internetowej, może okazać się niemałym wyzwaniem. Co wyróżnia moją ofertę na tle konkurencji? Otóż, zajmuję się każdym etapem tego procesu osobiście: począwszy od gruntownej analizy kondycji twojej strony w organicznych wynikach wyszukiwania, poprzez jej optymalizację, aż po rozbudowę i dalszą poprawę jej pozycji.

Inwestowanie w pozycjonowanie jako sposób na zwiększenie zysków

Jeśli zastanawiasz się nad pozycjonowaniem swojej strony internetowej czy sklepu online, zapewne robisz to z myślą o zwiększeniu swoich zysków. Z tego powodu wybór odpowiedniej osoby czy agencji do przeprowadzenia tego zadania jest tak ważny. Nie zapominaj, że to twoje pieniądze, które zostają zainwestowane. Nieodpowiedni wybór w tej materii może cię dużo kosztować, zarówno finansowo, jak i w kontekście utraconych możliwości.

 

 

Dlaczego warto zaufać właśnie mnie w kwestii pozycjonowania?

Rozumiem, że mogą się pojawiać pewne obiekcje, szczególnie jeśli nie mieliśmy okazji poznać się osobiście. Mam jednak nadzieję, że fakt mojego bogatego doświadczenia w branży SEO, połączony z indywidualnym podejściem do każdego klienta, skłoni cię do podjęcia współpracy. Osobiście odpowiadam za jakość swojej pracy i proponuję rozwiązania, które są precyzyjnie dopasowane do specyfiki twojego biznesu.

Aktualnie, moje kompetencje są dodatkowo potwierdzone przez pracę w renomowanej międzynarodowej firmie, gdzie rywalizuję z najbardziej zaawansowaną konkurencją na rynkach zagranicznych. Należę do nielicznego grona specjalistów SEO, którzy mogą pochwalić się efektami na wysoce konkurencyjne frazy kluczowe w kontekście międzynarodowym.

Dlaczego efektywne pozycjonowanie jest procesem kosztownym?

Często zdarza się, że klienci pytają mnie: „Dlaczego cena pozycjonowania jest tak wysoka, skoro inni oferują to taniej?” Odpowiedź jest prosta: dobre i skuteczne pozycjonowanie to inwestycja, a nie wydatek. Jest to szczególnie prawdziwe w przypadku nowych stron internetowych oraz fraz kluczowych, które są bardzo konkurencyjne. Czy naprawdę wierzysz, że ktoś wypozycjonuje Cię na tak konkurencyjne frazy jak „kredyt” czy „pożyczka”, jeśli zapłacisz mu jedynie 300 czy 500 zł?

Wiele osób sądzi, że specjaliści SEO mają jakieś magiczne sposoby, które umożliwiają osiągnięcie szybkich wyników za niewielkie pieniądze. Rzeczywiście, było takie czas, dawno temu, kiedy algorytmy wyszukiwarek Google nie były jeszcze doskonałe, zwłaszcza w kontekście języka polskiego. Wówczas możliwe było „szybkie” pozycjonowanie za minimalne koszty. To prowadziło do sytuacji, w której specjaliści SEO oferowali swoje usługi w modelu „zapłać za efekt”, czyli klient płacił tylko wtedy, gdy osiągnięto określony wynik.

Niestety, taki model rozliczeń oraz niski budżet otwierają drzwi do różnego rodzaju nadużyć. Nikt nie zainwestuje w Twoją stronę, jeżeli nie ma pewności, że efekty będą zauważalne. W praktyce oznacza to, że w modelu „zapłać za efekt” działania często są realizowane najniższym możliwym kosztem, nawet kosztem łamania zasad ustalonych przez wyszukiwarki. Masz dobrze pozycjonowaną stronę z dużym autorytetem w branży? W niewłaściwych rękach taki biznes może bardzo szybko stracić na wartości.

 

 

Ponadto, warto pamiętać, że konkurencja nigdy nie śpi. Jeżeli Ty nie inwestujesz w pozycjonowanie swojego biznesu, to robią to Twoi konkurenci, zabierając Ci ruch z wyszukiwarek i, co za tym idzie, potencjalnych klientów.

Dobry specjalista SEO potrafi efektywnie zarządzać budżetem, który mu powierzono. Dzięki temu, że posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie, jest w stanie osiągnąć zamierzone efekty, nie marnotrawiąc przy tym budżetu marketingowego klienta.

Reasumując, w dzisiejszych czasach wszyscy chcą sprzedawać swoje produkty i usługi w Internecie. Sukces odnoszą jednak tylko ci, którzy wiedzą, któremu specjaliście mogą zaufać.

Pozycjonowanie to ciężka i żmudna praca!

Pozycjonowanie to rzeczywiście ciężka i żmudna praca. To właśnie z tego powodu, mimo że jestem zatrudniony na etacie, nie przyjmuję każdego klienta, który chce ze mną podpisać umowę. Po prostu nie mam wystarczająco dużo czasu, aby zapewnić każdemu skuteczne i efektywne pozycjonowanie. Dlatego też ustalam pewien limit osób, z którymi współpracuję. Zaangażowanie, analiza i strategiczne myślenie są kluczowe, aby nie przegapić żadnej okazji, która mogłaby przynieść rzeczywiste korzyści dla Twojego biznesu. Zastanów się: czy naprawdę chciałbyś, aby Twój specjalista SEO miał na swojej liście 50 klientów? Przecież w tygodniu roboczym jest tylko 40 godzin, co daje mniej niż jedną godzinę na jednego klienta.

Dlaczego warto wybrać mnie jako Twojego specjalistę SEO?

Oto dowód skuteczności mojej pracy: przedstawiam wykresy widoczności z narzędzia, które pokazują historię pozycjonowania dla klientów, z którymi miałem przyjemność współpracować

 

Powyższe wykresy reprezentują widoczność wyników pozycjonowania stron internetowych w różnych branżach. Obejmują one takie sektory jak:

  • Prawnicy i adwokaci,
  • Praktyki stomatologiczne i dentystyczne,
  • Salony kosmetyczne,
  • Radcy prawni,
  • Hurtownie różnego rodzaju,
  • Oferty kredytów i pożyczek bez BIK-u,
  • Sklepy internetowe, w tym te specjalizujące się w sprzedaży elektroniki, odzieży i innych produktów,
  • Agencje reklamowe,
  • Firmy technologiczne oraz programistyczne,
  • Parki maszynowe.

Jeśli jesteś zainteresowany, aby zlecić mi pozycjonowanie Twojej strony internetowej, serdecznie zapraszam do wypełnienia formularza kontaktowego na mojej stronie. Dodatkowo, oferuję bezpłatną ofertę SEO oraz wycenę usług, więc nie krępuj się skontaktować – nic Cię to nie kosztuje!

Custom Sidebar

You can set categories/tags/taxonomies to use the global sidebar, a specific existing sidebar or create a brand new one.