Kategoria wpisów:

SEO

Znajomość rynku SEO wymaga dokładnego śledzenia najważniejszych informacji i panujących trendów. Na mojej stronie wybieram czasem zagadnienia, które staram się opisać w sposób atrakcyjny i fachowy.

Znajdziecie tu przede wszystkim wiadomości z branży internetowej, obejmujące dziedzinę SEO, marketingu i wielu innych związanych z szeroko pojęta optymalizacją stron dla wyszukiwarek internetowych.

Dowiecie się, jakie mechanizmy są obecnie decydujące w procesie indeksacji stron, co zrobić, aby Wasze strony spełniały najnowsze normy i wskazówki wyszukiwarki Google a także jak wygląda aktualna sytuacja na rynku.

Mówiąc krótko, będziecie mogli zdobyć mnóstwo interesującej wiedzy, która okaże się przydatna w bardzo zróżnicowanej i niezwykle pasjonującej dziedzinie SEO. Serdecznie zapraszam do regularnego odwiedzania tego działu. Na pewno nie pożałujecie!

Google Chrome vs Mozilla Firefox

Wtyczki (dodatki) do przeglądarki Chrome i Firefox dla specjalistów SEO i nie tylko!🔥

Wtyczki, rozszerzenia, dodatki.. wiele nazw.. a cel ten sam – poprawa funkcjonalności przeglądarki internetowej! Wpis zawiera 47 wtyczek do przeglądarki Google Chrome lub Mozilla Firefox, które używałem, używam, bądź kiedyś zainstalowałem do chociażby jednego zadania związanego z pozycjonowaniem czy innym działaniem technicznym. Jak myślisz, ile z nich znasz, a ile nie? 🙂

Pozycjonowanie lokalne - restauracja

Pozycjonowanie lokalne

Prowadząc sklep, warsztat, zakład fryzjerki czy innego rodzaju biznes, w pierwszej kolejności dbamy o to, aby odwiedzali nas klienci zlokalizowani najbliżej – pochodzący z tej samej dzielnicy, miasta czy konkretnego regionu.

pozycjonowanie stron - plan i strategia

Pozycjonowanie stron www

Internet to ogromny zbiór informacji, do którego dostęp mają miliony osób na całym świecie. Ze względu na swoją globalność, umożliwia szybkie i relatywne tanie dotarcie do określonej grupy docelowej.

Pozycjonowanie blogów i stron wordpress

Pozycjonowanie stron blogowych

Prowadzenie bloga może przynieść wiele korzyści – nie tylko tych osobistych, ale również finansowych. Ważne jest więc to, aby tworzyć atrakcyjne i ciekawe teksty, które zainteresują zarówno czytelników, jak i potencjalnych sponsorów. Same publikacje to jednak nie wszystko. Ktoś musi się o nich najpierw dowiedzieć. To zaś stanie się możliwe za sprawą pozycjonowania.