Lista najważniejszych narzędzi i programów SEO, z których korzystam każdego dnia. Mogą się Ci one przydać w optymalizacji witryny internetowej oraz poprawy jej wyników w wyszukiwarce Google

Znajomość rynku SEO wymaga dokładnego śledzenia najważniejszych informacji i panujących trendów. Na mojej stronie wybieram czasem zagadnienia, które staram się opisać w sposób atrakcyjny i fachowy.
Znajdziecie tu przede wszystkim wiadomości z branży internetowej, obejmujące dziedzinę SEO, marketingu i wielu innych związanych z szeroko pojęta optymalizacją stron dla wyszukiwarek internetowych.
Dowiecie się, jakie mechanizmy są obecnie decydujące w procesie indeksacji stron, co zrobić, aby Wasze strony spełniały najnowsze normy i wskazówki wyszukiwarki Google a także jak wygląda aktualna sytuacja na rynku.
Mówiąc krótko, będziecie mogli zdobyć mnóstwo interesującej wiedzy, która okaże się przydatna w bardzo zróżnicowanej i niezwykle pasjonującej dziedzinie SEO. Serdecznie zapraszam do regularnego odwiedzania tego działu. Na pewno nie pożałujecie!
Lista najważniejszych narzędzi i programów SEO, z których korzystam każdego dnia. Mogą się Ci one przydać w optymalizacji witryny internetowej oraz poprawy jej wyników w wyszukiwarce Google
Szybkość wczytywana stron www jest niezwykle ważna: w pierwszym szeregu decyduje o tym, czy użytkownik pozostanie na twojej stronie, czy też ją opuści, pozbawiając cię tym samym szans na oczekiwane konwersje.
Niektóre z narzędzi, mimo że nie są dedykowane dla specjalistów SEO, to mogą bardzo pomóc w zrozumieniu zachowania i jakości przyciąganego ruchu oraz pracy przy pozycjonowaniu stron www. Wybrałem listę narzędzi czy aplikacji, z których korzystam bądź korzystałem 🙂 .
Wtyczki, rozszerzenia, dodatki.. wiele nazw.. a cel ten sam – poprawa funkcjonalności przeglądarki internetowej! Wpis zawiera 47 wtyczek do przeglądarki Google Chrome lub Mozilla Firefox, które używałem, używam, bądź kiedyś zainstalowałem do chociażby jednego zadania związanego z pozycjonowaniem czy innym działaniem technicznym. Jak myślisz, ile z nich znasz, a ile nie? 🙂
Wykonywanie powtarzalnych czynności jest uciążliwe i frustrujące a z biegiem czasu każdy pracownik biurowy czy też specjalista stwierdzi że traci czas i energie na coś, co może wykonać dowolna aplikacja czy dobry skrypt powszechnie nazywany jako macro.
Czym jest optymalizacja strony internetowej? Jak ją dziele i w jaki sposób podchodzę do tego terminu – tak bardzo popularnego w branży marketingu internetowego?
Strona internetowa to podstawa prawie każdego biznesu i pozwala realizować wiele różnych celów marketingowych. Aby zapoznać się z ofertą Twojej firmy, klienci muszą trafić na Twoją stronę.
Time to first byte oznacza czas, w jakim nasza przeglądarka uzyskuje pierwsze dane z serwera witryny internetowej, na którą wchodzimy. Czas liczony jest pomiędzy zapytaniem do serwera a otrzymaniem pierwszych danych strony (bajtów).
Właściwie zaprojektowana i zarządzana strona firmowa jest podstawowym elementem budowy wizerunku każdego przedsiębiorstwa, niezależnie od dziedziny, w jakiej funkcjonuje. To bowiem właśnie w Internecie potencjalni klienci mogą dowiedzieć się o nas najwięcej. Prezencja i działanie naszej strony www może więc przełożyć się na lepszy odbiór firmy i oferowanych przez nią produktów lub usług.
Prowadząc sklep, warsztat, zakład fryzjerki czy innego rodzaju biznes, w pierwszej kolejności dbamy o to, aby odwiedzali nas klienci zlokalizowani najbliżej – pochodzący z tej samej dzielnicy, miasta czy konkretnego regionu.