Kategoria wpisów:

Reklamy

Żadna skuteczna akcja promocyjna nie może obejść się bez opracowania wymyślnych reklam, które zostałyby zauważone i zapamiętane przez jak najszersze grono klientów.

Ich rozwój sięga początków komunikowania międzyludzkiego – przez ten czas wykreowanych zostało mnóstwo sposobów na opracowanie przekazów perswazyjnych, mających skłonić odbiorcę do pożądanego działania. Na czym polegają i w jaki sposób oddziałują? Tym właśnie zajmę się na swoim blogu.

W tej kategorii wyjaśnione zostaną wszelkie terminy związane z reklamą i jej konkretnymi rodzajami. Omówimy aspekty zarówno reklamy offline, czyli realizowanej w sposób tradycyjny, jak i online, z którą spotykają się użytkownicy urządzeń z dostępem do sieci Internet.

Przybliżymy sobie również historię reklamy, a także omówimy najciekawsze kampanie reklamowe. Oczywiście nie zabraknie również dokładnych analiz tego, w jaki sposób możemy wypromować się w Internecie. Sprawdzimy, z jakich technologii możemy skorzystać oraz czym jest dzisiejsza reklama internetowa.

Reklama wizualna w metrze

Reklama wizualna

Do odbiorców przekazów promocyjnych od zawsze przemawiały obrazy. To właśnie one były swego rodzaju przekaźnikiem intencji agencji reklamowych, pełniąc jednocześnie rolę symboli – dobrobytu, walki o swoje czy szczęścia. Przede wszystkim jednak w sposób prosty i atrakcyjny przedstawiały firmę, produkt bądź usługę.

reklama-internetowa-laptop

Reklama internetowa

Obecność w sieci jest dziś istotna dla każdej firmy, niezależnie od tego, w jakiej dokładnie branży się specjalizuje. Jest to bowiem ogromne medium, za pomocą którego możemy dotrzeć do niezwykle szerokiej rzeszy potencjalnych klientów z całego świata.

Reklama zewnętrzna na ulicy

Reklama zewnętrzna outdoor

Wiele osób z pewnością stwierdzi, że reklama zewnętrzna jest stara jak świat. Od wielu lat na ulicach, w parkach czy w innych miejscach, w których ludzi jest ogólnie dużo obserwować możemy mniej lub bardziej udane reklamy – czy to w formie plakatów czy niewielkich szyldów.

Pomimo tego, tak zwany outdoor wcale nie spowszedniał, a w niektórych miejscach wręcz przeciwnie. Wszystko za sprawą ciągłego rozwoju materiałów reklamowych, których wygląd zdecydowanie zmienił się na przestrzeni lat.

neon-przyklad-reklamy-wewnetrznej

Reklama wewnętrzna

Pomimo ciągłego rozwoju technologii internetowych, tradycyjna reklama wewnętrzna w dalszym ciągu ma ogromne znaczenie dla wizerunku i rozpoznawalności firmy.

Jest to bowiem przede wszystkim forma oznaczenia siebie i swojej działalności. Bez odpowiedniej przygotowanych materiałów reklamowych nikt nas nie zauważy. I nie mówię w tym miejscu jedynie o oznaczeniu stoiska w sklepie czy siedziby firmy, ale głównie o różnego rodzaju targach handlowych czy wystawach, w czasie których właściwe zaprezentowanie marki jest czymś kluczowym.