Właściwie zaprojektowana i zarządzana strona firmowa jest podstawowym elementem budowy wizerunku każdego przedsiębiorstwa, niezależnie od dziedziny, w jakiej funkcjonuje. To bowiem właśnie w Internecie potencjalni klienci mogą dowiedzieć się o nas najwięcej. Prezencja i działanie naszej strony www może więc przełożyć się na lepszy odbiór firmy i oferowanych przez nią produktów lub usług.
Realizowane przez moją osobę usługi z zakresu SEO ogniskują wokół zwiększenia rozpoznawalności marki poprzez poprawę pozycji strony w wyszukiwarkach.
Osiągane jest to przez wykonanie szeregu istotnych działań. Na początku Specjalista SEO przeprowadza zazwyczaj audyt, który ma wykazać, jakie są mocne i słabe strony serwisu firmowego.
Po sporządzeniu profesjonalnego raportu, realizuje zadania związane między innymi z dostosowaniem architektury technicznej strony (optymalizacja strony) oraz jej treści w taki sposób, aby znalazła się ona na wyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania Google.
Tak przeprowadzona optymalizacja zwiększy również współczynnik konwersji. Mówiąc krótko – więcej osób zdecyduje się na odwiedzenie Państwa strony, gdy zetkną się z nią w wyszukiwarkach internetowych.
Opinie w Internecie o Twojej firmie
Rozszerzenie zasięgu oddziaływania strony firmowej ma ogromny wpływ na budowę wizerunku marki. Dzięki temu, że jest ona bardziej dostępna, potencjalni klienci w łatwiejszy sposób zdobędą interesujące ich informacje na jej temat. Dużo łatwiej będzie można ich przekonać do tego, aby skorzystali z oferowanych przez firmę produktów bądź usług.
Pozycjonowanie to także doskonała okazja do tego, aby niejako wyróżnić dobre opinie na temat przedsiębiorstwa. Realizowane działania przez specjalistów SEO sprawią, iż staną się one bardziej widoczne i zostaną bezpośrednio powiązane z Państwa stroną firmową.
Skuteczność a cena – czy warto?
Wiele osób często zastanawia się, czy warto inwestować w pozycjonowanie. Proces ten wydaje się bowiem niektórym zbyt abstrakcyjny, aby analizować jego działanie. Ze swojej strony mogę jednak zapewnić, że jest wręcz przeciwnie – to ma sens!
Lepsza widoczność w Internecie i wyższa pozycja strony w wynikach wyszukiwania przekłada się bowiem na wzrost liczby odwiedzin. To w sposób bezpośredni wiąże się ze zwiększeniem sprzedaży, co natomiast kończy się wzrostem obrotów. Związek pomiędzy tymi zależnościami jest więc jasny i klarowny.
Jeżeli więc zależy Państwu na zwiększeniu popularności firmy w Internecie, gorąco zachęcam do kontaktu ze mną