Kategoria wpisów:

Marketing internetowy

Sprawnie przeprowadzony marketing w Internecie pozwala na szybkie dotarcie do ogromnej grupy odbiorców, którzy mogą być zainteresowani oferowanymi przez nas usługami. Żeby stało się to jednak możliwe, konieczna jest znajomość wielu zagadnień i technik pozwalających osiągnąć końcowy sukces.

Zróżnicowanie tego tematu sprawiło, że postanowiłem poświęcić mu osobną kategorię na moim blogu. W regularnie publikowanych wpisach zajmiemy się wszystkim tym, co ważne w marketingu internetowym. Poznamy więc najistotniejsze terminy i zagadnienia, a także odkryjemy realizowane obecnie techniki promocyjne.

Co ważne, do tematu podejdziemy bardzo szeroko. Zajmiemy się zarówno kwestią merytoryczną, związaną z szeroko pojętym Content Marketingiem, a także zagadnieniami technicznymi – dowiemy się, co to jest mailing i jaki jest jego wpływ na skuteczną promocję w Internecie, sprawdzimy, jak skutecznie skorzystać z kampanii AdWords, a także spróbujemy zapoznać się ze wszystkimi informacjami z dziedziny SEO. Dzięki wpisom, działania marketingowe prowadzone w Internecie przestaną być dla Was tajemnicą!

laptop i kawa

Dlaczego Opencart to najlepszy wybór na platformę wspierającą sklep internetowy?

Tak wiem. W Polsce utarło się, że sklep internetowy tworzy się na rozszerzeniu WordPress, a jak nie to wybiera się Prestashop. Dzisiaj opowiem wam skąd to się bierze i jak powinno to wyglądać. Ostatnimi czasu dużo siedzę w e-commerce, bardziej w promowaniu sklepów internetowych niż przy ich projektowaniu. Trafiło mi się kilka produkcji opartych właśnie na systemie Opencart.

optymalizacja-witryny-pod-urzadzenia-mobilne-1

Optymalizacja witryny pod urządzenia mobilne – o czym pamiętać?

Jeszcze nie tak dawno temu świat stron internetowych wyglądał zupełnie inaczej. Internet przeglądało się głównie na komputerach i laptopach, a dostępnych na rynku przeglądarek internetowych nie było zbyt wiele. Obecnie, to urządzenia mobilne stanowią zdecydowaną większość ruchu pochodzącego z sieci, dlatego zmieniło się również projektowanie witryn.

Google sposoby reklamowe

Reklama w Google i 4 jej rodzaje — Dowiedz się więcej o Pozycjonowaniu, Google Ads, Reklamach na YouTube i Reklamach Graficznych na stronach www!

Google Ads, reklama video na YouTube, reklama graficzna na stronach partnerów Google i pozycjonowanie witryny to cztery rodzaje reklamy w Google. Dzięki nim możemy kompleksowo — na każdej płaszczyźnie zarówno tej video, reklam czy pozycji w wyszukiwarce zaistnieć oraz zareklamować się i przedstawić potencjalnym klientom.

google-analitycs-dashboard

Analityka danych internetowych

Chcąc zrealizować skuteczną kampanię marketingową, należy poznać nie tylko swoje mocne i słabe strony, ale również potrzeby klientów, do których chcemy trafić oraz to.. jak się zachowują na stronie.. i np. jaki procent z nich ma wiek pomiędzy 18 a 25 rokiem życia?

Pozycjonowanie lokalne - restauracja

Pozycjonowanie lokalne

Prowadząc sklep, warsztat, zakład fryzjerki czy innego rodzaju biznes, w pierwszej kolejności dbamy o to, aby odwiedzali nas klienci zlokalizowani najbliżej – pochodzący z tej samej dzielnicy, miasta czy konkretnego regionu.