Kategoria wpisów:

Marketing internetowy

Sprawnie przeprowadzony marketing w Internecie pozwala na szybkie dotarcie do ogromnej grupy odbiorców, którzy mogą być zainteresowani oferowanymi przez nas usługami. Żeby stało się to jednak możliwe, konieczna jest znajomość wielu zagadnień i technik pozwalających osiągnąć końcowy sukces.

Zróżnicowanie tego tematu sprawiło, że postanowiłem poświęcić mu osobną kategorię na moim blogu. W regularnie publikowanych wpisach zajmiemy się wszystkim tym, co ważne w marketingu internetowym. Poznamy więc najistotniejsze terminy i zagadnienia, a także odkryjemy realizowane obecnie techniki promocyjne.

Co ważne, do tematu podejdziemy bardzo szeroko. Zajmiemy się zarówno kwestią merytoryczną, związaną z szeroko pojętym Content Marketingiem, a także zagadnieniami technicznymi – dowiemy się, co to jest mailing i jaki jest jego wpływ na skuteczną promocję w Internecie, sprawdzimy, jak skutecznie skorzystać z kampanii AdWords, a także spróbujemy zapoznać się ze wszystkimi informacjami z dziedziny SEO. Dzięki wpisom, działania marketingowe prowadzone w Internecie przestaną być dla Was tajemnicą!

google-analitycs-dashboard

Analityka danych internetowych

Chcąc zrealizować skuteczną kampanię marketingową, należy poznać nie tylko swoje mocne i słabe strony, ale również potrzeby klientów, do których chcemy trafić oraz to.. jak się zachowują na stronie.. i np. jaki procent z nich ma wiek pomiędzy 18 a 25 rokiem życia?

e-commerce

E-Commerce

Co to jest E-commerce? Definicja tego pojęcia jest następująca:

E-commerce obejmuje handel przy zastosowaniu rozmaitych urządzeń elektronicznych w ramach transakcji handlowej. Najczęściej wykorzystywanymi urządzeniami są komputery i telefony komórkowe.

Branża handlu elektronicznego z roku na rok rozwija się coraz bardziej, także w naszym kraju. Ze względu na coraz większą wartość rynku, wciąż rośnie konieczność realizowania sprzedaży właśnie w taki sposób, przy wykorzystaniu urządzeń elektronicznych, bez pominięcia Internetu.