Kategoria wpisów:

Marketing internetowy

Sprawnie przeprowadzony marketing w Internecie pozwala na szybkie dotarcie do ogromnej grupy odbiorców, którzy mogą być zainteresowani oferowanymi przez nas usługami. Żeby stało się to jednak możliwe, konieczna jest znajomość wielu zagadnień i technik pozwalających osiągnąć końcowy sukces.

Zróżnicowanie tego tematu sprawiło, że postanowiłem poświęcić mu osobną kategorię na moim blogu. W regularnie publikowanych wpisach zajmiemy się wszystkim tym, co ważne w marketingu internetowym. Poznamy więc najistotniejsze terminy i zagadnienia, a także odkryjemy realizowane obecnie techniki promocyjne.

Co ważne, do tematu podejdziemy bardzo szeroko. Zajmiemy się zarówno kwestią merytoryczną, związaną z szeroko pojętym Content Marketingiem, a także zagadnieniami technicznymi – dowiemy się, co to jest mailing i jaki jest jego wpływ na skuteczną promocję w Internecie, sprawdzimy, jak skutecznie skorzystać z kampanii AdWords, a także spróbujemy zapoznać się ze wszystkimi informacjami z dziedziny SEO. Dzięki wpisom, działania marketingowe prowadzone w Internecie przestaną być dla Was tajemnicą!

pozycjonowanie sklepów

Pozycjonowanie sklepów internetowych – czy warto?

Właściwie zaprojektowana i zarządzana strona firmowa jest podstawowym elementem budowy wizerunku każdego przedsiębiorstwa, niezależnie od dziedziny, w jakiej funkcjonuje. To bowiem właśnie w Internecie potencjalni klienci mogą dowiedzieć się o nas najwięcej. Prezencja i działanie naszej strony www może więc przełożyć się na lepszy odbiór firmy i oferowanych przez nią produktów lub usług.

google-analitycs-dashboard

Analityka danych internetowych

Chcąc zrealizować skuteczną kampanię marketingową, należy poznać nie tylko swoje mocne i słabe strony, ale również potrzeby klientów, do których chcemy trafić oraz to.. jak się zachowują na stronie.. i np. jaki procent z nich ma wiek pomiędzy 18 a 25 rokiem życia?

Pozycjonowanie lokalne - restauracja

Pozycjonowanie lokalne

Prowadząc sklep, warsztat, zakład fryzjerki czy innego rodzaju biznes, w pierwszej kolejności dbamy o to, aby odwiedzali nas klienci zlokalizowani najbliżej – pochodzący z tej samej dzielnicy, miasta czy konkretnego regionu.

To właśnie „pod nich” realizowana jest większa część działań marketingowych. To samo tyczy się wyszukiwarki Google.

e-commerce

E-Commerce

Obecnie dla wielu firm sprzedażowych obecność w sieci jest niezwykle istotna. To na tym polu realizowana jest bowiem największa sprzedaż, uwzględniająca miliony odbiorców z całego świata.