Kategoria wpisów:

Internet

Odkąd Internet został oddany do powszechnego użytku, cały czas możemy obserwować jego rozwój. Wprowadzane są nowe technologie, pojawiają się coraz nowocześniejsze strony www, a w nasze ręce trafiają zaawansowane rozwiązania, które pozwalają nam korzystać z sieci na wiele różnych sposobów.

W tym bogactwie możliwości często trudno się odnaleźć, dlatego na moim blogu będziecie mogli dowiedzieć się o wszystkich ciekawych kwestiach związanych z Internetem. Razem wyjaśnimy sobie znaczenie najważniejszych definicji, poznamy nowe pojęcia, odkryjemy historię Internetu, a także przyjrzymy się rozwojowi stron www oraz rozmaitych technologii wykorzystywanych w tej branży.

Mówiąc krótko, w tej kategorii znajdzie się wszystko, co związane jest z Internetem. Informacje zostaną podane w atrakcyjny i czytelny sposób, tak abyście mogli przyjemnie spędzić kilka wolnych chwil. Serdecznie zapraszam do czytania nowych wpisów i dzielenia się swoimi spostrzeżeniami w komentarzach. Liczę na wiele ciekawych dyskusji.

Historia i definicja sklepów internetowych

Historia, istota oraz definicja stron WWW

O stronach www mówi się dziś praktycznie wszędzie, choć jeszcze 20 lat temu słowo to brzmiało dosyć efemerycznie i kojarzone było z prymitywnie skonstruowaną treścią o charakterze informacyjnym. Bo z definicji, ostatecznie, strona www jest jedynie dokumentem HTML udostępnionym w sieci przez serwer www.

Wyszukiwarka Google

Historia i usługi wyszukiwarki internetowej Google

Od początku lat 90. ubiegłego wieku, czyli od czasu, kiedy zaczęła funkcjonować sieć ogólnoświatowa (World Wide Web), Internet stale rozszerzał się o kolejne setki, tysiące i miliony stron internetowych, które składały się z niezliczonej wręcz ilości różnego rodzaju danych. Szybko stało się więc jasne, że konieczne jest uruchomienie narzędzia, które pozwoliłoby sprawnie przeszukiwać ten ogromny zasób informacji.

google-analitycs-dashboard

Analityka danych internetowych

Chcąc zrealizować skuteczną kampanię marketingową, należy poznać nie tylko swoje mocne i słabe strony, ale również potrzeby klientów, do których chcemy trafić oraz to.. jak się zachowują na stronie.. i np. jaki procent z nich ma wiek pomiędzy 18 a 25 rokiem życia?

reklama-internetowa-laptop

Reklama internetowa

Obecność w sieci jest dziś istotna dla każdej firmy, niezależnie od tego, w jakiej dokładnie branży się specjalizuje. Jest to bowiem ogromne medium, za pomocą którego możemy dotrzeć do niezwykle szerokiej rzeszy potencjalnych klientów z całego świata.